Expres zprávy

Nejbližší akce

Kontakty

  • tel: 608 862 698
  • mail: info@bowlingweb.cz
  • web: www.ablweb.cz
  • web: www.bowlingweb.cz

Partneři

Vítězem prvého turnaje se stal Michal Janovský

Ve dnech 5. až 7. února 2015 na centru Best Bowling pod záštitou firmy EBONITE odstartoval čtvrtý ročník turnajové série EBONITE tour. Start letošní série předčil očekávání a padl rekord v návštěvnosti turnaje.

Na únorový turnaj přijela rovná stovka hráčů a svůj díl na rekordní účasti přineslo i 22 nových tváří, které se na Ebonite objevily poprvé. O postup z kvalifikace s vidinou bojovat o umístění na bedně se snažili nejen ti nejlepší, ale bojovalo se i o vítěze v dalších pěti kategoriích. V kategorii Standard bojovalo 57 hráčů, v kategorii Amatér 20 hráčů, seniorů nad 50 let bylo 42. O prvenství bojovalo též 21 žen a 8 juniorů. 

Kvalifikaci vévodili Michal Janovský, Jaroslav Lorenc a Michal Kupecký. Na přímý postup z kvalifikace do finále bylo zapotřebí 1260 bodů. Do semifinále postupují hráči umístění až do 36 místa, ale poslední postupující Dáša Flegelová, která měla na svém kontě 1 180 bodů se k semifinále nedostavila stejně jako Aleš Synek a jejich místa zaujali náhradníci. 

Zvítězil Michal Janovský po finálových výkonech 246, 253, 244 před Pavlem Čermákem (216, 206, 264) a Tomášem Rathouským (247, 219, 177). Dalšími oceněnými byli nejlepší hráči ve vedlejších kategoriích, kde nejlepší ženou byla vyhlášena Jana Skůrová, nejlepším amatérem Zbyněk Slach a Tomáš Rathouský si k třetímu místu připsal ještě vítězství v kategorii standard a stal se též nejlepším seniorem.

Vítěze a pořadí známe, jsou rozdány první body a rozehrává se boj o bowlingové vybavení v hodnotě kolem 80 000 korun. O bowlingové koule bojuje nejen 10 nejlepších hráčů, ale i tři nejlepší hráči kategorie Standard mimo TOP 10, dále pět seniorů a pět seniorek umístěných taktéž za TOP 10. Žebříček s barevným označením oceňovaných hráčů a zařazením do hráčských kategorií naleznete v příloze.

Sdílet na facebooku
Bowling bazar 2
Facebook
X-shop
Bowling Marketing
sportovní hry
BowlingWeb