Expres zprávy

Nejbližší akce

Kontakty

  • tel: 608 862 698
  • mail: info@bowlingweb.cz
  • web: www.ablweb.cz
  • web: www.bowlingweb.cz

Partneři

Kuželku a Xbowling Devítku vyhrál Vladimír Merva

Xbowling Devítku navštívilo tentokrát 47 hráčů a hráček. Cenu za první nepostupové místo do semifinále má na svém kontě Jan Sůva, který na pokračování v bojích nedostavil...

Po ukončené kvalifikaci jsou vždy čtyři šťastní hráči, kteří postupují přímo do finále. Tentokrát z prvního místa postupoval Petr Mráček, který trefil i nejvyšší nához 300, druhý byl Josef Colon, Jiří Egert třetí Stanislav Semerák a čtvrtý Štefan Glezgo.

Hráči od 5. do 28. místa hrají nové dvě semifinálové hry od nuly, které určí 14 dalších finalistů, kteří si mohou dle pořadí vybrat dráhu na které chtějí odehrát dvě finálové hry. Prvním nepostupujícím do finále se stal Jaroslav Lacina, který si odnesl cenu za toto umístění.

Finále se hraje jak je již známo po třech hráčích na dráze na dvě hry od nuly. První místo si již podruhé po měsíční přestávce vybojoval tuhým bojem a do posledního hodu Vladimír Merva, který si udělal radost druhou kuželkou a se součtem 541 si odnesl i poukaz na dvě hodiny bowlingu. Druhý skončil znovu Petr Mráček se součtem 540, který si může přijít zatrénovat 1 hodinu. A třetí místo vybojoval Petr Martin, který zahrál součet 509 a vyhrál poukaz na 50% slevu na jednu hodinu. Ceny si odnáší také další hráči do 8 místa a to o umístění dvakrát rozhodl vyšší nához hráčů. Ještě zapomenout zmínit nejvyšší nához, který má trefil hned v předehrávce turnaje Petr Mráček a zahrál maximum 300 bodů. V neposlední řadě také oceňujeme ještě paroháče a parohačku turnaje. Paroháčem se stal s 0 parohy Petr Kudela a ženské kategorii si tuto cenu připsala na své konto Daniela Hajná.

Celoroční pořadí.pdf

Další turnaj se koná v termínu 9. září, jako předehrávka od 15:30 a 10. září - opět jako hlavní hrací den podle obsazovačky. S pozdravem za organizační team se loučí David Dvořáček.

Sdílet na facebooku
Bowling bazar 2
Facebook
X-shop
Bowling Marketing
sportovní hry
BowlingWeb