Expres zprávy

Nejbližší akce

Kontakty

  • tel: 608 862 698
  • mail: info@bowlingweb.cz
  • web: www.ablweb.cz
  • web: www.bowlingweb.cz

Partneři

Červnová skleněná kuželka připadla Josefu Colonovi

Poslední předprázdninová devítka je za námi. Že je to poslední devítka před koncem školního roku se zřejmě odrazilo lehce na počtu účastníků. Zahrálo si dohromady pouze 37 hráčů. Ovšem i přesto, dostat se do finále nebylo úplně jednoduché a k získání skleněné kuželky vynaložilo mnoho hráčů opravdu spoustu úsilí. Nejsnaživější z nich byl tentokrát Josef Colón, který ji nezískal sice poprvé, ale i tak neměl se soupeři příliš slitování

Jak již bylo řečeno, turnaje se zúčastnilo 37.hráčů.Do semifinále jich postoupilo celkem 28. Z toho čtyři nejlepší postupovali automaticky do finále. Jednalo se o hráče : Jitka Zelenková, Tonda Matějka, Ivan Kober a pak i samotný vítěz Josef Colón. Krom toho si odnesl cenu útěchy první nepostupující a tím byl vyhlášen Jirka Vodička. Následně si museli ostatní hráči v semifinálových bojích- dvě hry od nuly na součet-  změřit své síly mezi sebou. Semifinálové boje odehrál nejlépe Jaromír Makovec, kterému utekla 300 jen o dvě kuželky, kdy v posledním hodu shodil pouze 8kuželek. Prvním nepostupujícím do finále se stal Jirka Kotjužanský, kterému postup utekl o pouhých 9.kuželek. Ve finále si hráči opět odehráli dvě kola od nuly na součet. A zde suverénně kraloval Josef Colón, který si nahrál na součet 530 bodů. Na druhém místě se umístila Magda Kohoutková, která se zároveň stala nejlepší hráčkou červnové devítky. Třetí místo připadlo Ivanu Koberovi a čtvrté bramborové Tondovi Matějkovi. Za nejvyšší nához perfect game 300 si odnesla zaslouženě svůj pohárVeronika Petrželová. Také se rozdávala vítězi kvalifikace cena od českých sklářů, kterou si také odneslJosef Colón.

Všem hráčům děkujeme za účast a příjemnou atmosféru a budeme se opět těšit na příští „devítku“ , první prázdninovou.

Výsledky ZDE

Váš Xbowling team- bowling Strašnice

Sdílet na facebooku
Bowling bazar 2
Facebook
X-shop
Bowling Marketing
sportovní hry
BowlingWeb